16.3.2013

17. března 2013 v 1:21 | Andee |  Food + diary
Ahoj,

protože to k tomu tak nějak patří, v tomhle článku mám v plánu otravovat se seznamem potravy, již jsem přijala do svého nedokonalého těla, způsobech, jimiž jsem se za ty kalorie trestala, plány do budoucnosti a spoustou řečí okolo. Prostě takový thin deníček.
Než se ale "pochlubím", ráda bych upozornila, že narozdíl od spousty z vás, jak jsem tak průběžně četla, jím pětkrát denně menší porce - nebo se o to aspoň vrámci časových možností pokouším. Není to proto, že bych měla hlad nebo se neuměla ovládat. Ačkoli se chci počítat do pro ana "teamu" (jak to nazvat, nevíte??), chci to dělat zdravě. Z vlastní zkušenosti vím, že to funguje dlouhodoběji než hladovky, bez jojo efektů, nezpomalí vám to metabolismus a nehroutíte se a navíc to jde líp vydržet a spíš nedojde ke zkratům. Jediná nevýhoda je skutečně ten čas - než jsem si na to zvykla, musela jsem si řídit budíky na každé tři a půl hodiny, navíc to člověka omezuje když si podle toho musí řídit denní aktivity, ale jako na všechno si na to jde zvyknout.
Takže takhle - abyste se nezděsili :-D

Snídaně (resp. jídlo v cca 6:30 ; platí tedy jen Po-Pá): nic

Svačina (resp. jídlo v cca 10:00; tedy o víkendu snídaně): 2 celozrnné chleby s kuřecí šunkou,

Oběd (resp. jídlo v cca 13:30) : celozrnný chleba s vejcem natvrdo

Svačina (resp. jídlo v cca 17:00) : bílý jogurt s ořískovými musli a jablkem, kaiserka s 30% eidamem

Večeře (resp. jídlo v cca 20:30 ; většinou chodím spát až kolem 1:00 takže takhle pozdě klidně jíst můžu) : mandarinka

Pití: 2 litry vody, 1 hrnek kafe

Aktivity: 30 minut cvičení, 1,5 hodin nákupy (kvůli kterým jsem nestihla běhat :-( )

Mohlo to bejt lepší...

Jinak... máma a babička (s nimiž bydlím) si koupily čokoládu a já na ní ani neměla chuť. Neměla jsem žádnou nejmíň 2 týdny a byla to fakt děsná doba než jsem si zvykla - ale pravidlo, které jsem na jednou pro ana blogu četla, hlásající, že po dvou týdnech ztratíte na sladké chuť skutečně funguje. A jsem za to ráda :-)
Třiadvacátého jdu do obchoďáku s kámoškou kouknout na módní přehlídku, tak pak dám vědět. Šíleně se těším - bude to skvělá thinspirace vidět ty krásný štíhlý modelky v hezkým oblečení které jim navíc sluší :-) dám sem potom fotky - ráda fotím :-) Snad do mě kámoška nebude cpát KFC stravu - je katastrofa trávit čas s lidmi kteří se cpou vším co vidí a navíc si to můžou dovolit...
Toť pro dnešek vše :-)

 


Komentáře

1 Vicky Vicky | Web | 17. března 2013 v 10:54 | Reagovat

Máš moc pěknej blog ;) Mimochodem, hrozně hrozně moc bych ti doporučovala snídaně. Přesunout tu svačinu na sedmou, nebo na osmou... jinak se tvoje tělo dostane do hladovkového módu, a všechno co sníš pak půjde hezky na tuk :/ Ale jinak máš jídelníček celkem pěknej... co se týče toho sladkýho, věř mi, u každýho je to jinak, já se chuti na něj nezbavila do teď xD

2 Andee Andee | Web | 17. března 2013 v 11:10 | Reagovat

[1]:
Jak jsem psala, v týdnu snídám a o víkendu to vzhledem k době kdy vstávám (10 ráno) a jím první jídlo nazývám svačina ale je to taky snídaně :-)
Za druhou radu díky, pokusím se :-)
S tou čokoládou tě chápu, taky mě to pořád občas přepadne ale už to jde líp ovládat :-)

3 Any Any | E-mail | Web | 17. března 2013 v 13:26 | Reagovat

A tak to má být! Jíst 5x denně :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama