Spalování, spalování a spalování...

13. dubna 2013 v 23:09 | Andee |  Thinspirace

Ahojky,

počítala jsem si kolik přibližně spálím aktivitami, které provozuji - je to celkem jednoduché, pakliže kamarádíte s trojčlenkou a za parťáka máte kalkulačku :-D Jak mimochodem myslíte, že přepočítávám ty kalorie, co?? :-D A pak, že hubnutí je pro husy bez mozku - taková modelka musí být vrcholová matematička, řekla bych :-D
Odsud jsem čerpala - pozn. u běhu jsem si to nejdřív musela přepočítat na svých 10 km za hodinu (jak jste na tom vy zjistíte, když si běhací trasu "projdete" v google mapách v plánovači trasy abyste zjistili její délku a u běhání si pak nastavíte stopky a nakonec si údaj převedete na hodinu - pokud tedy nechodíte běhat hodinu - já běhám asi půl takže jsem si obojí musela logicky vynásobit dvojkou) a švihadlo jsem si našla někde jinde :-)
Pozor - není to ale všechno - všimněte si, že údaj je pro 70 kilového člověka - takže to čísílko bude potřeba upravit pro vaši váhu - opět trojčlenkou :-) No, matikářka by ze mě měla radost, řekla bych :-D
Já sem dávám svoje údaje s váhou 49 - kdo má stejnou jásejte, nebudete muset zaměstnávat hlavu ani kalkulačky :-D Je to údaj za 10 minut, ale napíšu sem i za hodinu, byť to násobení šestkou není tak těžké - píšu to hlavně pro sebe :-D

Skákání přes švihadlo: 120 kcal/10 min -> 720 kcal/h
Běh 10 km/h: 80 kcal/10 min -> 480 kcal/h
Plavání: 48 kcal/10 min -> 288 kcal/h
Chůze 5km/h: 26 kcal/10 min -> 156 kcal/h
+ samozřejmě cvičení, ovšem závisí na tom, jaké děláte, délce a intenzitě, bla bla bla... tohle si tedy netroufám ani tipovat, dost na tom, že by mě nějaká perfekcionistka mohla upozornit na rozdíly při běhu z kopce a do kopce... no jo, děvčata, moc to řešíte... ale berte to s rezervou :-D
Takže si nedělejte takové výčitky, když spapkáte něco "špatného" ;-)

Pro představu - 10 min. skákání přes švihadlo znamená například (!!záleží na výběru!!) 100g polárky, 4 kostičky hořké čokolády, 1 musli tyčinka, 1 menší čokoládový cupcake, 15 piškotů atd., ovšem taky jedno větší jablko (200 g mívají jablka běžně), větší banán, 1 pl. chleba/ rohlík/ houska, 1 ochucený jogurt atd.

PS: na spoustě blozích jsem našla uplatnitelky tzv. Burns 100 kalories - tady máte článek o tom, jak je to s ním v reálu:
Pravda je, že ani já tomu moc nevěřila, zastávám opačný (pesimističtější ale reálnější a pro hubnutí úspěšnější) názor, podle kterého spalování znamená bolest, únavu a vyčerpání, takže na tohle jsem nenaletěla :-D Sorry, komu jsem tímhle zkazila náladu i představy :-*



 


Komentáře

1 annett.frank annett.frank | E-mail | Web | 13. dubna 2013 v 23:46 | Reagovat

jo jarní únavu mám taky, ale to mi připadá že mám celoročně, spát se mi totiž chce pořád.. a jinak ten článek je skvělěj! :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama